Forum www.polskiserverpg.fora.pl Strona G│ˇwna www.polskiserverpg.fora.pl
polskiserverrpg
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

pozdrawiam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.polskiserverpg.fora.pl Strona G│ˇwna -> Policja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:06, 10 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam

Teraz, gdy ich ju┼╝ nie ma, czuj─Ö si─Ö spokojniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo prosz─Ö o odpowied┼╝ i o jad┼éospis jaki┼Ť bo jestem w tym zielona
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak na razie nie ma 100% pewnosci ze antykoncepcja wpływa na rozwój nowotworów.
[link widoczny dla zalogowanych]

a wiec mialam juz dwa razy sciagane pazokcie-oczywiscie na lewej i prawej nodze.zadna frajda;/ na lewej calosc,na prawej-klinowo.tragedia;/ jestem wlasnie po wizycie u chirurga-straszy mnie wycieciem macierzy paznockia-czyli paznokciU zegnaj [link widoczny dla zalogowanych] zgadzam sie z setuni─ů.
naturalny kolor w┼éos├│w mam ciemny blond a ost zafarbowa┼éam na blond bardzo jasny i chce sie go pozbyc zeby wr├│cil ten naturalny a odrosty po jasnej farbie zawsze sa czarne;/ okropnie to wyglada i chce wrocic donaturalnego co mam zrobic procz tego sciagania farb bla bla bla... na udzie, na piszczelu na stopie, przedramieniu i ramieniu i nawet na g┼éowie.. http://www.youtube.com/watch?v=GeZWwjceDuI Jak znowu co┼Ť z┼éapie, to dajemy sobie spok├│j. Przepis na paszteciki jest tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Gdy przelejesz 5z┼é na pierwsze konto z poni┼╝szej listy, to mo┼╝esz ju┼╝ si─Ö szeroooko u┼Ťmiechn─ů─ç .ÔÇó 11. niestety w swoim wygl─ůdzie nie widz─Ö r├│┼╝nicy, wi─Öc na efekty jeszcze trzeba czeka─ç wa┼╝ne ┼╝e kilogramy uciekaj─ů. ile masz cm sk├│ry wzi─Öte ? Rakowickiej 11. Mi dopiero po tygodniu sp├│┼║nienia test wyszed┼é wyra┼║nie pozytywnie, poprzednie dwa (jak pisalam wcze┼Ťniej) by┼éy niewyra┼║ne, druga kreseczka ledwo widoczna. Mo┼╝e i posz┼éam nieco w ciemno, ale by┼éo warto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

uznaja polskie dyplomy w koncu jestesmy w UE
[link widoczny dla zalogowanych]
Pół szklanki ziółek na 15 min przed jedzeniem, dzięki temu nie ma takiego apetytu.
[link widoczny dla zalogowanych]
polecam salon fryzjerskireflex na ligocie
Teraz mam blizne jak wlosek i piekne powloki skorne brzucha.
Moje spodenki s─ů znowu lu┼║ne, a dzis kupi┼éam sobie nowe w rozmiarze M.
Po tej ostatniej dosz┼éam do wniosku, ┼╝e czas najwy┼╝szy rzuci─ç palenie papieros├│w, tym bardziej ┼╝e pali┼éam du┼╝o (2 paczki 25 pap w ci─ůgu dnia).

napewno z takiej wagi wyjsciowej 160 kg .. [link widoczny dla zalogowanych] Wtedy mog┼éam zwali─ç win─Ö na rodzic├│w i lekarzy...powiedzie─ç ze to oni s─ů \┼║li\ bo KAZALI mi tu zosta─ç, oczywi┼Ťcie to ┼╝e robili to dla mojego dobra si─Ö wtedy nie liczy┼éo ..a teraz..kurcze..id─Ö na w┼éasn─ů pro┼Ťb─Ö, rodzice to popieraj─ů ale to ja podj─Ö┼éam decyzj─Ö..nie grozi mi ┼Ťmier─ç, a w├│zek w perspektywie 40 lat nie robi takiego wra┼╝enia- b─Ödzie albo nie...pcham si─Ö do sali tortur z nadziej─ů ┼╝e jak przez ni─ů przejd─Ö to dostan─Ö lizaka...i nie wiem czy dam rad─Ö.
Zmiany hormonalne mog─ů spowodowa─ç utrat─Ö w┼éos├│w poprzez bezpo┼Ťredni wp┼éyw na kom├│rki odpowiedzialne za porost w┼éos├│w, b─ůd┼║ te┼╝ na poziom sk┼éadnik├│w pokarmowych i przep┼éyw krwi do torebek w┼éosowych. fajny plan tragedia...! Moje cienie sa zdecydowanie bledsze a jestem dopiero w po┼éowie kuracji. mam pytanie jak to jest z tymi dniami p┼éodnymi???bo jak patrze na kalendarz owulacji-w internecie to tam jes ok 5dni p┼éodnych,owu,i dzie┼ä po owu. [link widoczny dla zalogowanych]
Popatrz sobie na modelki - sa bialutkie. a co do rumunow i innych brudasow to jest ich wszedzie pelno. ┼╗├│┼éte troch─Ö by┼éo ale da┼éo si─Ö zmy─ç pod prysznicem. By┼éam u r├│┼╝nych lekarzy i konkretnej diagnozy jeszcze nie mam, ale podejrzenie o cie┼Ťni─Ö nadgarstka (wkr├│tce badanie), od kr─Ögos┼éupa szyjnego - zalecone ─çwiczenia na razie nie skutkuj─ů, a zabiegi rehabilitacyjne (te┼╝ z Ketonalem) po zako┼äczeniu s─ů bez efektu. jedyne co dobre w twej historii to rozwa┼╝ni rodzice.... Mo┼╝liwo┼Ť─ç wys┼éania fotek na e-mail'a. trzymam kciuki
Misia Bela-----.,a mojej piosenki nie kojarzysz?
Kogo polecacie do tego typu zabiegu??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej!
Inne je maja i dlatego mniej cm w talii.

Witajcie dziewczynki
[link widoczny dla zalogowanych]
No to w sumie masz racje co do smarowania...
to mam ochot─Ö wyj─ůc gum─Ö z majtek i strzeli─ç sprzedawcom w pysk !!!
Człowiek jest odpowiedzialny nie tylko za uczucia, które ma dla innych, ale i za te, które w innych budzi.
EURODom oferuje:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
a od tamtego czasu siedz─Ö przed komputerem i dos┼éownie si─Ö poc─Ö mimo, ┼╝e wcale nie jest gor─ůco..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mog─Ö chyba powspominac i pomy┼Ťle─ç co by by┼éo gdyby?
[link widoczny dla zalogowanych]

co w nie by┼éo nie tak, pr├│cz normalnych ┼Ťlad├│w up┼éywaj─ůcego czasu... [link widoczny dla zalogowanych] Nie bedzie imienin?
Witajcie...!! Hej dziewczyny Po pierwszej wizycie u Micha┼éa wiedzia┼éam ┼╝e to b─Ödzie m├│j fryzjer na sta┼ée Zrobi┼é mi super kolor a fryzura jak marzenie ( bardzo nowoczesna i przede wszytkim mog─Ö j─ů sama bez problemu u┼éo┼╝y─ç w domu) Jednym s┼éowem jestem zachwycona i naprawd─Ö bardzo polecam co do pierwszych - bo to JEST SKORA EKOLOGICZNa (czyli skaj) jest to zaznaczone w opisie ! Ziemniak├│w ju┼╝ sobie nie na┼éo┼╝y┼éam, tylko dwa jajka sadzone i du┼╝o sur├│wki. [link widoczny dla zalogowanych]
owoce, ma┼Ťlank─Ö i wod─Ö. wi─Ökszo┼Ť─ç typ├│w ta┼äca, siatk├│wka) wystarczy m├│j codzienny bia┼ée dodatki moim zdaniem odpadaj─ů, b─Ödziesz wygl─ůda┼éa .. Niestety nie posiadam, tylko szukam w┼éa┼Ťnie tych utwor├│w Z jakiej czesci jestes? wszedl niniejszy fotograf i pyta sie ktora to z pan taka i taka? Moze po prostu ┼║le to robisz?
[link widoczny dla zalogowanych]
tak wiec trzymajcie sie dziewczyny!
pozdrawiam ww.zdrowe-stopy.com
[link widoczny dla zalogowanych]
IgG - 177
Hehe teraz juz wiem, jak sie nazywa to, czym nas babka katuje na WFie :/ i szczerze wam powiem - powdziwiam was.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co z cfk??????

Ponadto czeka tu na Ciebie wiele cennych porad na temat starania si─Ö o dziecko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zas rankiem - ,gdy jej to proponowa┼éem to ona m├│wi Nie, bo tobie po tym chce sie spa─ç, a ty musisz i┼Ť─ç szybko do pracy ( sama chodzi┼éa na 9 po porannej kawie nad dzdzisiejsza gazetk─ů) ja choruje gdzies od 3-4 lat ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nikt oprócz mnie oraz mojej przyjaciółki nie widział różnicy w kolorze,a płaciłam po 250 lub prawie 300zł.
Mocne wi─Özi zostawi┼éam w Polsce i bardzo mi ich brakuje W sensie towarzyskim jest cienko, mieszkam w malutkiej miejscowo┼Ťci, wi─Öc wiesz jak to jest.
je┼Ťli chcecie mie─ç naprawd─Ö fajna fryzure to polecam Pania Ilone z salonu trendy na ulicy karmelickiej..dla mnie rewelacja
[link widoczny dla zalogowanych]
Hmmm czy ten kalkulator dobrze działa?
I w końcu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I lakier si─Ö na nich trzyma ok. [link widoczny dla zalogowanych] Poroni┼éam w poniedzia┼éek, m─ů┼╝ mnie bardzo wspiera┼é.
Doktor przyj─ů┼é mnie bardzo profesjonalnie, a umiem to oceni─ç bo ju┼╝ si─Ö operowa┼éam u innych chirurg├│w ale ┼╝aden nie ma takiej r─Öki jak dr Broma. Nie s─ů to bliznowce, tylko, jak on to nazwa┼é blizny kosmetyczne. po 2 jak na moj gust jest zbyt koscista Mam ju┼╝ na liczniku ponad 80 kg. strasznie boli... [link widoczny dla zalogowanych]
Uda┼éo mi si─Ö! Ci┼Ťnienie: jestem po raz pierwszy w ┼╝yciu na jakiejkolwiek diecie. No i wizyta kontrolna za 3 m-ce. Jedz rano chleb razowy lub bu┼éke razow─ů z szynka chud─ů i serem i mn├│├│├│├│stem zieleniny... Ja natomiast powiem tak...Nareszczcie pada!!!!!!!!! Faktycznie przykra historia.
Jablczynska 73
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ťc Tolek!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.polskiserverpg.fora.pl Strona G│ˇwna -> Policja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin